Oändlig kärlek..

Saga lär sig mer o mer för varje vecka.
Nu har hon lärt sig att vinka när någon kommer och när någon ska gå.
När man säger hej/hejdå så flyger armen upp och hon vinkar så där sött som bara hon kan.
jag blir rörd varje gång hon lär sig något, det känns så stort.

Hon kan även klappa händerna och tycker det är jättekul, hon vet hur hon ska charma oss, vi skrattat lika gott varje gång och hon skrattar med och fortsätter klappa sina små händer. Kommer det ingen ljud från händerna så kan man slå mot bordet istället. Fina lilla du.

Hon har även börjat med gos, det ska kramas, gnussas, pussas och ge oss kärlek.
Jag blir rörd, jag blir varm i hela kroppen och hjärtat fylls med oändlig kärlek.
Jag trodde inte man kunde älska så här mycket, hela hjärtat sjunger av lycka och glädje.

Älskade unge. Mammas lilla prinsessa.
Åh vi har så många smeknamn på dig, men vad gör det?

Vi älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback