Från mobilen..

Det är galet vad lite som behövs för att känna lycka!!
Jag känner en enorm lycka när jag får vara nära min familj!
Lyckan som uppstår när Saga vaknar med världens största leende går inte att beskriva i ord!
Att en liten kryper efter mig o säger "maaaamma" den lyckan behöver jag inte ens beskriva? Om det nu går!

Lycka finns i så många olika former.
Jag har mycket att vara glad och lycklig över och de är jag verkligen!!
Glad för att jag lever just det livet jag vill leva, att få dela mina dagar med min bästa, finaste Fredrik, att vi tillsammans har världens finaste lilla tjej!
Bara det är gör mig så varm o glad!

Att jag dessutom på det har världens bästa vänner, som alltid finns där, herregud, det ger mig gåshud!! <3

Jag blir rörd över hur mycket kärlek det finns i och omkring mig! Kärlek att ge o kärlek att få! Underbart!

Och på toppen av allt så står min underbara mamma, pappa och bror!
Vad vore jag utan er? Nej, ingenting.
Jag säger det allt för sällan men jag älskar er så himla mycket!!!

Så tack! Tack till alla som finns för mig, som finns i mitt liv, som stöttar, peppar och ger råd, som skrattar med mig, gråter med mig och som får mig att känna den där enorma lyckan i livet!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback