Från mobilen..

Idag har vi rensat i källaren..
Herregud va med skit man spar o som bara tar upp plats. 2 lådor fick vi bort med skit o det känns skönt, nu kan man ju tom gå in i förrådet utan att bryta fötterna!!

Vi har även fixat och donat hemma, påbörjat Sagas rum, åh gud vad nöjd jag är!!!!! Det ska upp hyllor, tavlor o en lampa o lite annat som gör rummet mysigt men det är tokbra som det är nu också men det kan ju bara bli bättre.
Ett riktigt litet prinsessrum.

När hon blir större ska det även in prylar till hennes lilla pysselhörna, det får vänta, annars äts det väl upp?
Det kommer lite för o efter bilder när allt är på plats o klart.
Så äntligen har vi börjat och det känns så kul, att det inte bara blir snack o planering, utan att det verkligen händer. Så nu har Saga ett lekrum som står o väntar på henne!! :)

Beställde ju möblerna, som jag har skrivit om i tidigare inlägg, o leveransen tog 1 dag, så galet bra o jag älskar snabba leveranser!!! O möblerna var löjligt lätta att sätta ihop :) Sånt gillas.
Det blir definitivt fler beställningar därifrån.

Sen har vi även jagat runt på ny bil barn stol till lillstrumpan o på Nallens leksaker här i stan fick vi tag på en Brio som jag har klämt på lite förut o vi är så nöjda. O lite tur ska man väl ha?
Nedsatt från 3800:- till 2500:- kanon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback