Remember me..

Köpte filmen i veckan.
Åh varför har jag inte sett den förut??
Så fin film, den gav mkt av allt, skratt, irritation, glädje och massor av tårar.
Varför ska en sån bra film rakt igenom sluta så tragiskt? När man äntligen trodde på det bästa.
Nej då kör vi till med ett slut som blir så här.. Hm.
Hatar olyckliga slut, när det äntligen blir bra igen, jaja, men SE DEN du också.

O gillar man den inte så mkt som jag gjorde så får man ju i alla fall vila ögonen på snygga Robert Pattinson & det är ju inte fy skam det inte, måååh, han är ju så snyyygg, jag dör. O gillar man inte han så är man konstig.


Seså, vad väntar du på, se den.





Kommentarer
lynn

Helt sjukt bra film!! Verkligen, grät så jag trodde jag skulle få vatten brist i flera veckor efter den filmen!! galet bra!!

2011-05-27 @ 22:47:30 | http://wisewords.blogg.se/
Maria & Saga

haha ;D

jaaa den är superbra, ååh, jag älskar filmen men hatar slutet ;p fan, varför? den är grymtbra. o som du säger, vattenbrist här med..

2011-05-28 @ 00:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback