Ny vagn..

Fastna totalt för Singen när AnnCatrin hade den till sin lilla tös.
Vi var ju i byta vagn tankar o senaste tiden har vi hållt oss uppdaterade på både blocket och tradera för att finna ett kap, vi har ringt på 6 st, 4 va sålda o annonserna kvar, sånt gör mig så förbannad, svårt o ta bort?
En skulle vi får köpa men den sålde hon 1 timme senare, ehm ja! O ikväll var vi till Kista och äntligen :)

Nu har vi köpt vagnen vi (jag) verkligen ville ha!!!

Jag är så grymt jäkla nöjd, både sitt & liggdel och den är i svart som jag allra mest ville ha också, åhm, jag är grymt glad över att den fanns kvar. Den är så grymt mkt lättare och smidigare än den Brio vagnen vi hade innan, visst, den var bra på sitt sätt men när vi nu köpte singen så undrar jag mest varför vi köpte den förra?
Åh, det går ju inte ens o jämföra, 2 helt olika vagnar. Hoppas den gammla Brion blir såld nu bara..

Annars idag har jag, Saga och min fina mamma haft en toppen dag! Shoppat, lunchat och det vi gör bäst, pratat, pratat, pratat om precis allt, det är jag så glad över att vi kan göra.
Min fina mamma, mina fina föräldrar, jag älskar er.

En underbart fin dag. Imorn blir det tvätt, städ och promenad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback