Snälla, försvinn..

Pigg som en nöt.

Vakna 6 imorse och gick upp o duscha och fixa.
Sen kunde jag inte somna om, skulle ju iväg vid 11 tiden så va igen idé!
Iväg till BVC, handla och sen hem till min sjuka älsk, han ligger i feber (39), frossa och är superhängig.

Väl hemma, fyllda skåp och lite lunch i magen så landa jag i soffan, på nått sätt så försvann där ca 3 timmar och sen vakna vi runt ca 19 igen, sådär lagom skoj och det gör ju nu att jag inte kan sova alls. Hmpff..

Imorn, om jag inte blir sjuk nu, men det förvånar mig inte, suck.
Men då blir det middag hos mamma & pappa, mysigt som vanligt, vi blir även kvar där över natten, så får Fredrik kurerar sig och vi får lite mys i Örsundsbro, blir toppen.

Efter att älskens baciller har försvunnit sen så portar jag sjukdomar för all framtid, nu får det vara slut på detta, nu har vi varit sjuka för hela året, minst! Har varit en lång & kall, jobbig vinter, så det är väl ändå "tur" att man inte har blitt mera allvarligt sjuk än man varit men det räcker o blir över ändå.

Så nu, snälla, låt oss få bli och vara friska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback