MIN Fredrik..

Jag tycker det är häftigt att det fortfarande kan pirra i magen när jag ska träffa min underbara man!
Att när jag tittar på Saga så känner jag en så enorm lycka att hon är min, hon är hans och tillsamman är hon vår!
Att vi har skapat ett sånt fint underbart litet mirakel som bara tillhör oss, det är mäktigt.
Hur en sån liten människa kan utge så mycket kärlek!

Det är galet hur mycket man kan sakna en människa som man bor ihop med, som man gör allt ihop med dygnet runt, så fort jag måste vara utan min man en längre tid så kommer den där saknad känslan smygandes.
Vi har nu bott här i 2 år, varit tillsammans snart i 4 och det känns mer underbart för varje dag som går.
Kärleken blir bara starkare och starkare och tillsammans är vi oslagbara.

Vad hade jag gjort utan dig vid min sida??

Jag älskar dig nått så enormt.




Måste nog ta lite nya bilder ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback