Mardrömmar..

Usch, det är inte kul längre.
Drömmer mardrömmar nästan varje natt numera!
Det är alltifrån att jag springer vilse och aldrig mer hittar tillbaka till stället, kommer bort från familjen o kan inte hitta dom, till att jag blir jagad, eller att mina föräldrar är med i en olycka.. Det är fan inte kul att vakna med gråten i halsen och vara kallsvettig och inte förstå först att det är en dröm, det är tokjobbigt "/

Drömmer öven tokiga drömmar om att Saga inte är min, eller att Fredrik lämnar oss.
Att jag blir lämnad ensam.
Och dessa drömmar återkommer med jämna mellanrum och att drömma såhär jobbigt var och varannan natt gör att sömnen blir totalrubbad, när man vaknar tar det först tid att förstå att det bara va en dröm, att det inte är nån fara och sen tar det ca nån timme innan man kan somna om

Ska gå till en drömtydare..
Det är i alla fall inte kul längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback