Kvällsprat..

Onsdagen går mot sitt slut, den sista onsdagen denna månad.
Herregud vad tiden eller denna månad har gått fort! Skönt, ett steg närmare vår (:

Idag var det dags för bebismassage igen och denna gång var Saga med ganska så bra, det är mysigt!
Förra gången gick det inte alls, nej, då lessna skruttan innan vi ens hade kommit dit, typ.
Man får en helt annan kontakt och närhet med massage, jag gillar't, Saga är mer skeptiskt mot det, vi får köra lite massage här hemma också så hon kan lära sig att tycka om det, förhoppningsvis, det är så mysigt att få den stunden tillsammans.. Jag tror det är 2 gånger till, kommer bli gos.

Imorn ska jag träffa min fina mormor, vi ska ta ett besök på Ikea och shoppa loss lite, det är inget direkt jag behöver men mycket jag vill ha! Måste nog även köpa hem lite nya kläder till lillfia, alla bodysar är ju för små och att köra med tröja o byxa är inte jättebra alla gånger. Vi får se vad vi hittar.

Vart en långpromenad idag, ca 2 timmar vart det, tog en liten vända in på HM också, där vart det lite gott och blandat..Så idag har det varit en kanon onsdag, om man räknar bort huvudvärken.

Nej, sängen kallar.
God natt på er.

Imorn ska ni få se en dundersöt kofta min finaste mormor har stickat till Saga!! Toksöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback