Jag är lycklig just nu..

Det har hänt så mkt på sista tiden som jag vill dela med mig av men det är fortfarande hemligt och på planeringsstadiet, så fort allt är bestämt och så fort allt är klart så kommer ni också få veta (:

Det finns en fin vän som vet om vad allt detta handlar om, en vän som jag ser upp till, som jag är stolt över, som jag vet kan vara tyst om våra hemligheter, som blir glad för min skull och som finns vid min sida under hela den här tiden!! Och det gör mig så varm i hjärtat.
Här finns hon och jag hoppas för allt i världen att detta nu gör att vi kommer ses mera regelbundet!!
Att vi har en dag i månaden som bara är din & min! Behöver dig vid min sida nu (:

Åh, det kliar i berättar fingrarna haha men ni får vänta en stund till!!
Allt har sin tid.


Kommentarer
Marlie

Jag älskar dig min rara vän! På fredag ses vi :)

2011-03-08 @ 15:35:18 | http://Marliie.bloggplatsen.se
Maria & Saga

Jag älskar dig hjärtat!!

Jaa äntligen :)

2011-03-08 @ 17:57:28
Jennie ♥

hoppas allt är fint med dej?

Kram

2011-03-09 @ 18:46:56 | http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback