Hälla med mormor..

Imorse pep kl 05.30!
Tanken var att gå med älsken till jobbet så jag fick min promenad, det var inga som helst problem att gå upp.
Saga hade då ingen tanke på att vakna med oss..
Nej, hon sov hon, tills precis 06.20 då smällde hon upp sina små blå och tokskrek, magen var tom och blöjan full
Så det var bara och sätta sig ner igen och göra min lilla sessa glad igen, äta, byta och gosa, runt 07.30 somna hon om och det gjorde jag med, vid 9 tiden fick hon nog, nu var det dags att vakna på riktigt.

Ett besök på BVC fick det bli innan jag hämtade mormor för att senare bege oss till Hälla (:
Shopping, fika och massor med mys.
Kom hem med påsar från både HM, Lindex och Kappahl. Fick massor till lillfisen av mormor, tack underbara.
Älskar att umgås med henne, min fina, bästa mormor.

Ikväll ska älsk på lite p fest o jag ska uggla hemma framför tvn, ganska så skönt.

Har varit en kanondag idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback