Fina mysiga helg..

En kanonhelg.
Massor med mys, massor med gott att äta, kan numera rulla fram! Inte okej.
Idag har vi haft en slöslapp dag i soffan och jag klagar då inte, så himla skönt med såna dagar.

Igår köpte vi ny dammsugare, kanonbra, liten och smidig!!
Nu kan jag städa varje dag utan att bli förbannad på dammsugaren ;D Den förra var så STOR och klumpig.
Vi bakade även biskvier som vart kanonfula men ack så goda, inte bra att baka och ha detta framme sen...

En myshelg med min fina familj och jag älskar det!

Ser fram emot en ny vecka och vad den har o erbjuda.
Imorn ska jag träffa min fina Marlie, om bacillerna håller sig borta. Som jag har saknat dig min vän.
På tisdag blir det ett besök till BVC och 3 månaders koll + sprutorna, kommer inte bli kul, som tur är så går Fredrik med. Kommer fasiken börja gråta, jag klarar inte av sprutor och jag kommer inte klara av det på mitt barn heller, usch, kan se det framför mig, hur mkt tårar och skrik det kommer bli, eller så har vi tur! (:
Min fina lilla tjej. Min underbara Saga.

På onsdag hoppas jag att hon är piggelin så vi kan åka en stund på babycafé, det vore mysigt o komma dit och kunna gå varje onsdag, kan alla sjukbaciller försvinna nu?? TACK.
Sen blir det Friskis på kvällen.

Ja det var väl veckan så långt, får se vad som händer för mer spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback