En unge i minuten..

Oj oj oj!
Vilka känslor som serien gav! Tårarna rann mkt där ett tag!
Kan inte ens tänka mig paniken som tjejen kände när alla människor stormar in i rummet och kör i väg henne och allt inom loppet på 2 minuter!! Men samtidigt så känns det tryggt att det går så fort när bebis inte mår bra.
Och jag tyckte även att sköterskorna var så fina mot hennes kille som var i smått chock.
Pappan är lika viktigt när sånt här händer och honom får man absolut inte glöma bort!!

Men det var även en varm och mysig serie, en serie med massor med kärlek och små mirakel.
Tankarna åker direkt tillbaka till sin egen förlossning och allt som hände den dagen.

Åh jag blir varm i hela kroppen.
Här har vi en serie som gick rakt in i hjärtat, en riktig fullträff..


Kommentarer
Marlie

Den tjejen upplevde min förlossning.



<3

2011-03-08 @ 07:12:29 | http://Marliie.bloggplatsen.se
Maria & Saga

:o

Nu fick jag en klump i magen.. Usch, kan inte ens tänka mig känslorna när sånt händer!

Vet ju att Saga mår bra nu men gick allt bra då? (:

Hur kommer det sig att det fick bli akutkejsnitt?



<3

2011-03-08 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback