Bästa helgen..

Den här helgen har varit mer än toppen.
Så himla mysigt. Igår tog vi vårat pick o pack & drog över till mamma & pappa, mormor följde med också.
Älsken fick stanna hemma då han ligger i feber och magont.
Vi vart bjudna på 3 rätters, kalasgott och så grymt mätt, det vart skratt tills magen gjorde ont och tårarna rann, det vart mkt prat om allt mellan himmel & jord! Oj, det har verkligen varit kanon.

Vi satt o spelade Monopol i över 3 timmar o jag tror fasiken vi hade kunnat hålla på än, tog ju aldrig slut.
Men kul som sjutton var det, fast jag kom 2an.

Vi sov kvar, så skönt o slippa åka hem så sent, skönt att komma hemmifrån en stund. Allt har bara varit så bra och imorse kom mamma & pappa in o tog Saga så jag fick sova ut, och det måste jag säga, det var så fint gjort och så himla skönt att få en rejäl riktig sovmorgon, att ladda batterina och få tillbaka energi.

Bästa helgen på väldigt länge!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback