3 månaders sprutor..

Idag var det dags för BVC igen och denna gång 3 månaders koll + sprutorna!!
Usch, det var inte skoj och jag svettades som en gris och vart snurrig, haha typ som om det var jag som skulle få dom.. Nej men det va jobbigt, varför? För att jag själv är väldigt spruträdd.
Men det gick bra i alla fall, hon vart jätte lessen när det stack till men det gick över fort och sen kom leendet igen.
Jobbigt.

Nu ligger snuttan och sover och är alllmänt hängig och lite lessen till och från, min fina tjej.
Min fina underbara älskade dotter. Hoppas hon slipper andra biverkningar som feber, för imorn är ju tanken att vi ska ner på babycafét en stund.

Hon vägde idag 5780 g & mätte 61 cm! Växer på som sjutton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback