Dopet..

Det går så fort när man har trevligt, för fort!!

En underbart fin dag, dock en aning för varmt kanske, men hellre det än regn, eftersom vi var ute!
Vi satte dock upp ett stort partytält utifall, vi höll till hemma hos mina föräldrar, i deras trädgård.
Underbart bara det. Blir så mycket mycket mer mysigare än i en kyrka tycker jag.

Vi var ca 28 st, ett stort glatt gäng, ett gäng som jag älskar att umgås med! Ni ger så mycket värme.
Och vad fick då Saga av detta underbara gäng?
Hon fick så otroligt mycket fina saker.

Halsband/armband med både namn och budskap
Pekböcker och bamseböcker
Presentkort
Kläder, kläder, kläder och skor
Fotoramar
Och en videokamera fylld med dagens fina stunder, tack igen Helen för att du filmade och fotade, ska bli skoj att få alla bilder sen :)
+Massor med fina kort.

Åh, jag har haft en helt fantastisk dag och kan inte sluta tacka alla.
Så mycket förberedelser och allt fix för att få en så fin dag som det bara gick och det vart så bra allting.
Jag är så himla nöjd med allt!

Tack!!


Kommentarer
Helen

Steg 1 - bilder över till datorn, check!:D

2011-06-11 @ 23:52:21 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria

haha det vart väl en hel del va?? ;D

men så guldvärt att du fotade och filmade heela dagen!!! <3 PUSS

2011-06-11 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback