Depp..

Usch, blä!
Äckligt.
Såg en bild på mig själv här om dagen och jag känner inte igen mig själv.
Så där ser jag väl inte ut? Vad hände liksom?

Nej, jag mår så dåligt över att kilon som inte alls behöver finnas på min kropp, gör det.
Som bara tar min energi och som ger mig deppkvällar. Hur sjutton kom dom dit?
Har bara mig själv att skylla, vi började stenhårt med LCHF sen sket det sig rejält o vi la ner allt mer eller mindre.
Dock äter vi inte alls som förut och jag gick ner 3 kg men nu har vågen och alla mått stannat.

Usch, jag vill inte se ut så här, det är inte roligt längre. Vill inte ens se mig själv på kort, inte ens i spegeln.
Vill inte att andra ska se mig heller så här, det är ju inte jag.

Nej fyfan, detta kort fick mig verkligen att inse att det håller inte längre.
Jag vill inte ha denna kropp, eller jo kroppen vill jag ha men inte alla onödig kilon.
Vill inte titta tillbaka på den här tiden och skämmas, för det gör jag.
Skäms över hur illa det gått, hur långt det gått.

Jag tackar för att bilden togs så jag verkligen ser och förstår hur fel det är.
Fyfan säger jag bara.
Nu finns inte ursäkter, hur många gånger har jag inte sagt att nu får det vara nog.
Nu är det slut, nu är det skärpning,
Men denna gång, ja denna gång, nu jäklar, den där tjejen på bilden ska försvinna för gott.

Jag skäms.



Kommentarer
Sandra

du får tänka att kroppen ser ut så eter att få ett barn.. men det är väl det värt?! en kropp är inte allt! barn är mycket bättre!!



Får vi se en bild?!

2011-06-07 @ 08:46:45
Maria

absolut gör den det o jag älskade min kropp när jag var gravid men det finns ju kg som inte behöver finnas på kroppen!! o eftersom jag inte trivs med den som den ser ut nu så måste jag göra nått åt.

klart det inte är allt, o det var absolut värt att gå upp i vikt när jag var gravid, inga problem men nu när jag inte är det så vill jag inte SE gravid ut haha så ja, det SKA bort helt enkelt. jag mår inte bra av det heller så, o kommer jag gå ner i vikt så kommer jag må bättre på alla plan o det är det värt!! o sjklart är barn så grymt mkt mkt bättre men en kropp att trivas med är också ett +.

2011-06-07 @ 15:09:58
Helen

Know the feeling... :/

2011-06-08 @ 17:07:07 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria

ja o de känns sämst! bajs.

"/

2011-06-08 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback