Höstväder..

Herregud vilket väder det varit idag. Regn, kallt, mörkt, höst?
Skulle ta en promenad och precis när jag kom ner på stan så börja det vräka ner.
Hade jag paraply? Nej, så det var ju bara o traska vidare, dyngblöt. Fy. Men fick min promenad iallafall.

Ikväll har vi haft finbesök av bror Johan och hans Helen, åt gott och hade trevligt :)
Mysigt att ni kom över. Mer fikadejter får vi styra upp.

Dom åkte hem och vi tog en promenad så Saga kunde komma till ro och somna, så nu sussar hon gott.
Min fina sessa.

Imorn blir det ett besök på Bvc igen, var 3 veckor sen sist, ska bli kul och se vad våg och längd visar.


Kommentarer
Helen

Tack för idag!:D

2011-07-18 @ 21:44:18 | http://frokenrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback