7 månader..



Min fina bus blir idag hela 7 månader.
Det har gått så himla fort och oj vad sessan gör framsteg, det är så kul att se och jag blir så stolt.

♥Hon sitter utan stöd.
♥Hon jollrar enormt och kommer på nya "ord" varje dag, da-da-da, ma-ma-ma är det just nu, så mysigt.
♥Hon ska vara med överallt och man ska inte tro att man kan sätta nere henne i gå stolen och sen gå iväg och fixa med annat, nej nej, där det händer, där ska Saga vara. Gosunge.
♥Hon har en ENORM egen vilja, oj oj oj. Det kan hon inte ha fått av mig!?
♥Hon vägrar att ligga ner, hon ska bara sitta, måste ju vara en helt annan värld när man kommer upp :)
♥Hon vägrar att sova lunch/middag numera, nej, sova kan man väl göra en annan gång?
♥Hon älskar att ligga mellan oss och gosa runt, när man har mamma & pappa breved sig så känns det tryggt.
♥+ en massa annat, det är så mysigt att vara med om hennes utveckling varje dag.

Åh min fina underbara gos.
Måste nypa mig i armen ibland, det kan väl inte vara sant att jag, JAG har en dotter?
Men det är ju det, det är sant och jag blir lika lycklig och glad varje gång.
Enormt glädjerus i hela kroppen och det bubblar i magen av lycka.
Åh vårat mirakel, våran skatt, vårat allt.
Hur kunde man leva innan? Jag menar, jag kan inte tänka mig ett liv utan denna fina prinsessa.

Jag älskar dig så enormt mina fina underbara skatt. Mammas tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback