Träning, en gång för alla..

Dagen började väldigt tidigt imorse, så där tidigt så det bara är 1 eller 2 st inloggade på fejjan!
Med andra ord så var kl 04.20 när Saga bestämmde sig att vi skulle vakna, sagt o gjort, mat, blöjbyte och sen somna hon om, ja jag tackar ja! Det kunde inte jag göra..

Så vad gör man 04.30 en söndag morgon? Joo man byter ut alla julgardiner till härliga vårgardiner!
Det var bara ta fram gardiner och strykbrädan o sätta igång och det vart ju toksnyggt! Fräscht, ljust och vårigt.
Älsk vakna till o fråga vad jag i hela friden höll på med, sen kom han upp o hjälpte mig (:

Nu sitter jag o klickar hem lite snygga träningskläder då jag o Emma Pemma Femma, ska börja på Friskis o Svettis och även dagliga promenader, jag tror på detta och jag är mer taggad än nånsin just nu, nu ska häng, daller, gravid magen bort och även lite runt lår, höfter och rumpa och jag ser fram emot att få börja nu!!
Ska bara få klartecken av BM att allt ser bra ut på efterkontroller som jag ska på den 1/2! Sen ska det tränas.
Jag SKA komma i mina jeans igen och det är mitt största mål, har ingen vikt att nå, endast kläder o komma i, det känns mer äkta och nått jag kan se fram emot. Skulle tröttna om jag satt en viss vikt vid ett viss datum.
Det ska verkligen bli skitskoj, det kommer inte bli lätt och jag kommer klaga mkt och vilja ge upp men nu fan ska det hända grejjer!! Denna mage SKA bort!

Peppa mig! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback