Semlor..

Idag infinner sig en bra känsla i hela kroppen.
Jag känner mig glad och mer lycklig än någonsin, kanske har jag äntligen fattat att Saga är min?
Kanske har jag äntligen fattat att jag är mamma.. Jag vet inte, det känns fortfarande lite overkligt att det är min dotter, underbart såklart men det är så stort så det är svårt att ta in..

Sitter mest o väntar på att älsk ska komma hem så vi kan äta och sen ska jag ner till tandläkaren, sen får vi se vad som händer, det lutar åt en liten mysfika nånstans, nu har jag gått o varit sugen på semla i flera dagar så det får nog bli en sån!!
Lite lyx får man unna sig vissa dagar och idag känns det som en sån dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback