REA..

På sista tiden har det blivit ganska mkt shoppande, jag erkänner !!
Men just nu är det ju massor med REA så kan ju inte bara gå förbi heller (:
HM har fått in massor med nytt på rean när jag kika in imorse och det fanns väldigt mkt snyggt, mina skor som jag har suktat efter hur länge som helst men när jag klickar mig in på dom så finns dom bara i strl 37, sådär lagom skoj! Fan, jäkla skit, får hålla mig uppdaterad, jag ska ha dom!!
Sen är det ju kul o shoppa när man kan ha sin vanliga strl igen.



Detta ska hem hit.


Kommentarer
Marlie

Fan vad fint :) jag vill oxå!

2011-01-05 @ 15:30:30 | http://Marliie.bloggplatsen.se
Maria & Saga

Kika in HMs rea, du kommer inte bli besviken ;D

2011-01-05 @ 17:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback