Min stora lilla flicka..

Sitter i funderar och tänker o kan inte förstå hur fort tiden har gått sen vår lilla sessa kom till världen.
Jag förstår inte vart tiden tog vägen och idag är hon redan 1 månad, min fina underbara Saga.
Det är galet, minns förlossningen som om den vore igår och ser jag en förlossning på tv idag så blir jag tokrörd, det är nått magiskt över att få se sitt barn för allra första gången, att få höra första skriket, att få känna bebisens hud mot sin egen, det är fantastiskt och alldeles underbart, det går inte o förklara!
Det är mäktigt och jag kan inte jämför med nått annat, ingenting slår att föda barn och bli förälder, det är det största och bästa som hänt mig..

1 månad. O tiden kommer ju inte sakta ner, nej, nu ska jag ta vara på tiden och njuta.


Goa underbara söta fina sessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback