Kaos bland tankarna..

Ja, det är precis vad det är..
Det bara snurrar o jag kan inte placera dom rätt o jag får inte bort dom heller..
Dom ligger där o smyger runt o gör mig så förvirrad, dina ord gör mig förvirrad, glad men förvirrad..

Det är inte rätt läge för dessa tankar nu, inte sen heller? Jag vill inte ha dom, eller? Ganska så mysiga tankar men det funkar bara inte, det håller inte, dom får inte ta över, som dom håller på o göra. Inte okej.
Det känns så jäkla jobbigt, tungt och dåligt, jag känner mig dålig o jag skäms lite.
Hur gör man nu? Hur får man bort dom? Hur hanterar jag dom rätt?
Åhh, det är verkligen kaos där uppe just nu o jag kan inte göra nått åt det, samtidigt så känns det ganska så bra.
O det är just det som gör mig så förvirrad!

Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback