Känner ingenting längre..

Kan verkligen inte sova o har 2 skruttar som snarkar o har sig, en har tom ett gympapass i sömnen, sticker upp en fot lite titt som tätt från sängen brevid, hihi! Gosmys.

Sömnen och aptiten är borta, är aldrig hungrig nu för tiden, känner mig aldrig sugen på mat och känner inget behov av mat längre, det skrämmer mig lite, kan gå en hel dag o sen komma på att jag inte har ätit nått, detta kom efter förlossningen.. Jobbigt o det resulterar i en ganska så dålig o icke samarbetande mage!!
Hur får man tillbaka matlusten? Och när kommer sömnen att infinna sig igen? Jag kan sova men bara kort stunder, vaknar med ca 3,4 timmars mellanrum o hur lättväckt som helst!! Så just nu är det ganska så jobbigt..
Att inte kunna sova på nätterna resulterar i att jag sover på dagarna och sen går runt som en zoombie här hemma och orkar inte med så mkt mer än att ta hand om Saga (: Men inte mig emot.

Nej, det värsta är just det här med maten.. Känner jag mig inte hungrig så äter jag inte o äter vi nått gott så äter jag mkt o då får jag magont hela kvällen ist, det är inte okej o jag hoppas verkligen för allt i världen att det kommer bli bättre, jag får helt enkelt skärpa till mig o äta ändå. Det kommer inte bli så lätt.

Ja, då vet ni hur det ligger till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback