I just wanna be with you..

En mysdag (:
Har gosat med Saga, sen BVC, efter det tog vi en promenad, hade gärna gått längre om det inte var för den jäkla halkan, fan läskigt o va ute när det är såhär o sandningen hjälper ju inte ens..Får prova igen imorn!
Vi båda somna en stund när vi kom hem, så himla skönt men det gör ju att jag inte är ett dugg trött nu.

Senare mot kvällen kom min fina Emma över! Som jag har saknat dig/oss, kika film, snacka skit och bebisgosa lite, en fin och dundermysig kväll, vad skulle jag göra utan dig?? Du är min luft. DU är min finaste underbarste bästa ♥ Hand i hand genom livet, genom allt!! Alltid vi 2 mot världen. Så glad att jag har dig, funkar inte utan dig.

Just nu kikar jag film, 17 Again o dreglar återigen över Zac Efron, men gud, han är ju så snygg, lär väl bli nån mer film innan John Blund tänker komma känns det som..
Fick även hem mitt paket från Panduro idag så på fredag ska det fixas avtryck av händer o fötter, gosigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback