HSM..

Idag har har bebisgosat och kikat på filmer hela dagen, det var det orken gick till idag.

Kalla mig barnslig men jag älskar dom!
Idag har jag kollat på HSM o jag måste erkänna att jag blir som 14 igen
Jag blir galet kär i Zac Efron, han måste ju ändå vara 1 av världens snyggaste och sexigaste kille..

Filmerna är lite överdrivna men man får ändå drömma sig bort en stund, jag gillar dom starkt! Blir lika glad varje gång jag tittar på dom, drömmer mig bort en stund och får leva mig in i en härlig värld några timmar.
Älskar även musiken och texterna. Dom gör mig varm.
Jag tkr även att man känner igen sig så mkt i dom, det är kärlek, relationer, vänner, val i livet och allt går inte alltid som man har planerat, eller som man drömmer om! Det är inte alltid självklart vad man ska välja, vilka vägar man ska gå eller vilka svar man ska ge! Det är en härlig film om tonåren och vägen till att hitta sig själv.

Så har du inte sett dom o tkr dom är barnsliga, så ge dom en chans, jag tkr dom är tokbra (:
Det ryktas även om att en fjärde film är på G!!
Jag håller ögonen öppna..



Tur att det inte är förbjudet att drömma lite (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback