Gulle..

Tisdag och LÖN!

Var en seg morgon, snoooza så länge att jag kom för sent, typiskt men hon var så förstående på BVC så det var ingen fara, sen fanns det ingen parkering heller, sug.
Men ett besök till Bvc vart det imorse, prata av mig lite om alla tankar och funderingar, så skönt, sen väga o mäta min lilla skrutt och hon ökar stadigt (:
Hon har nu passerat 4 kg och väger idag 4310 g och är 55.5 cm lång, min lilla fina underbara Saga.

Efter det packa vi in oss i bilen och tog en tripp till Hälla för lite shopping.
Vart lite smått o gott på Ikea och sen lite kläder, både till mig o busungen, kunde inte hålla mig då det var halva rea priset på massor av söta fina bäbis kläder. (Bild kommer senare)

En bra shoppingdag och jag är mer än nöjd.
Imorn ska jag till tandläkaren, uha, hoppas dom kommer med bra besked ang skenan i munnen, jag vill ta bort den nu, har haft den fan i 4, 5 år snart..

Nu ska jag bada och sen mysa i soffan med min fina familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback