Gosdag i Örsundsbro..

Idag har det varit en mysig dag trotts skitväder.
Saga har myst hela dagen med mormor, morfar o morbror, idag har hon trivts riktigt bra :)
En trött Saga som sovit större delen av dagen o nu är hon ganska så pigg, får se vart detta slutar, om vi kommer i säng snart eller om det blir uppesittarkväll..

Imorn kommer mamma över hit o fortsätter gosandet o jag ska då passa på att uträtta lite ärenden på stan, så jag hoppas jag hinner med det jag ska o jag hoppas det är bättre väder imorn, det milda vädret får gärna stanna, var ju tokskönt ute idag men snöa behöver det inte göra mera.
O mot kvällen kommer Lena, Kim o lill Jerry över på middag, ska bli riktigt mysigt, som alltid!!

Nej nu skriker en liten efter mat.


Kommentarer
Marlie

Blir imponerad att du ska lämna Saga såhär tidigt :)

2011-01-07 @ 08:11:56 | http://Marlii
Maria & Saga

Nej det gäller bara nån timme :) usch, nu fick jag lite dåligt samvete när du skrev sådär.. Men jag tänker att hon behöver inte åka med ner på stan o bli varm o svettig i onödan i jobbiga vinterkläder.. <3

2011-01-07 @ 11:37:27
Marlie

NEJ! Inte dåligt samvete :) menade bara att Jag inte lämnade Saga ensam förens ja.. Jag vet inte när :)

2011-01-07 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback