En ny måndag..

Får lite ångest över att inte ha varit ute idag när det är så fint väder och plusgrader...
Plusgrader i januari känns lite galet men det är väl så, jag hoppas allt smälter bort nu o försvinner helt för denna vinter, nu vill jag inte se mera snö och absolut inte ha mer is o halka ute på vägarna!!
Nu vill jag har sommar och känna varm sand under fötterna och känna doften av nyklippt gräs, sommaren är ju så mkt lättare tid o leva under! Så nu får vinter månaderna försvinna (:

Annars idag har vi återgått till vardagen, inge mera jul, inga flera röda dagar i sikte på ett bra tag, surt!
Nu är det vanliga dagar igen som väntar, eller vanliga men ni förstår! Tillbaka till verkligheten.
Vi har mest sovit (mest jag), ätit idag, myst massor i soffan och fått hem alla kort jag beställt, äntligen, nu ska det fixas ramar bara o sen ska jag få till en fin, härlig fotovägg, vart är inte bestämmt än bara!

Har även fått hem lite avier på paket idag som ska hämtas ut imorn, måste även en sväng till bvc så skruttan har fått nå konstiga utslag på benen, jag tror mest på att det är en reaktion på tvättmedlet men vi får se vad dom säger imorn! Inte mysigt inte. Så nu ska det bytas tvätt o sköljmedel så vi slipper jobbiga prickar på kroppen.

Japp! Så är det. Vi eller jag rättare sagt har haft High School Musical marathon hela morgonen, lillfisen fick ju för sig att vakna 5 imorse o sen dess har hon väl endas sovit 2 timmar.. En pigg liten nöt idag (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback