En magisk resa..

Vi träffades 2007 hemma hos din mamma! Du fyllde år o vi skulle dit o fira, jag kände dig inte alls o hade aldrig träffat dig eller din familj innan, jag fick åka med en kompis hem till dig.
Det var en kul och trevlig kväll, vi åt gott, snacka massa skit och krossa er i kubb, vi tog även ett kvällsdopp ute i Bresse o det va svinkallt.

Det hände väl inte så mkt mer den kvällen, vi hade mest en bra o kul kväll allihop (: Det var tider det.
Tiden gick och vi sågs mer o mer tsm med gemensamma vänner, vi åt mat, vi kikade film o vi gick väldigt mkt på bio, vi sågs o grillade, vi badade, åkte bil o gjorde massor med roliga saker, det var ju ändå sommar.

Efter ett tag så började jag intresserad mig mer o mer i dig och vi hade en supermysig kväll i Bresse med Tina o Stefan, vi grillade, vi skrattade så vi vek oss och vi spelad kubb, den kvällen kommer jag aldrig glömma, den var bara så fin o bra på alla sätt o vis, även den första kyssen för oss kom!
Dagen efter så drog jag iväg en vecka med mina föräldrar på semester, den längsta veckan i mitt liv och herregud vad jag saknade dig..

Kom hem efter den långa veckan och det var liksom då det klicka på riktigt, det var vi! Det skulle det bara vara.
Allt kändes så rätt, så bra och helt underbart. Och på den vägen är det.

Då kunde jag aldrig i mitt liv tänka mig att vi inom 3,5 år skulle ha
Flyttat ihop
Förlovat oss
Blivit föräldrar

Och jag älskar dig mer o mer för varje dag som går, skulle kunna skriva en mkt mer detaljerad berättelse om hur vi blev tsm, hur vi träffades osv men det skulle trötta ut er haha, det skulle bli en hel bok, nästan!
Det finns så mkt fina minnen mellan oss, så mkt vi har upplevt och gjort tsm, så mkt fina dagar som kommit och gått, så himla många fina platser vi sett och så mkt fint vi har gjort. O tänk vad mkt vi har kvar att se och uppleva och nu är vi en familj!

Tänk vilket mirakel vi fått, en underbar liten dotter.
Vi har blivit föräldrar till världens sötaste lilla tjej och hon är våran, bara våran och det värmer i hela kroppen att du är pappa till min fina dotter, kunde inte tänka mig en bättre pappa, du är perfekt, både för mig och Saga!!

Jag älskar mitt liv just nu, ingenting kan vara bättre, jag har världens finaste man, världens finaste dotter, vi har det bra tsm och vi är lyckliga helt enkelt, allt är perfekt och jag blir varm o glad i hela kroppen..

Det är så mkt kärlek hemma just nu och jag älskar det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback