BVC besök..

Min fina lilla sessa blir idag 26 dagar! Snart 1 månad.
Jag tkr tiden har gått galet fort, vart tog dom dagarna vägen då? Vad har vi gjort dom dagarna?

Vi har lärt känna varandra o det gör vi fortfarande
Kommit in i föräldrar rollerna ganska bra o det kommer vi fortsätta med livet ut
Gosat och skämt bort vår lilla skrutt med massor av kärlek
Hittat familjerollen, det känns så konstigt att säga att man är en familj, det är stort och häftigt, lika konstigt är det o säga att jag är mamma..Mysigt såklart (:

Sen har vi även den jobbiga biten.
Tvättat tvättat och åter tvättat, den där maskinen lär ju ge upp snart
Berg av disk har kommit och gått o gör det fortfarande

Vi har varit på BVC besök och olika andra besök, ska på rutinkontroll i februari!
Vår lilla skrutt ökar stadigt i vikt och längd och idag var inget undantag.
Hon vägde idag 3780 g o mätte 54 cm o ett huvudomfång på 36 cm, det går framåt o det gör mig så glad, så glad att hon följer sina kurvor, så glad att hon går upp i vikt som hon ska och glad över att hon älskar mat så mkt.
Åh, jag älskar min Saga så otroligt mkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback