Blir så jäkla sur..

Jag är så less på att folk ska ha så negativ syn på att man skaffar barn när man är ung.

Då är livet slut, då kan man inte göra nånting längre, man ska ju ut o resa o se världen innan, man ska leva livet!
Men det där har jag redan gjort o jag lever livet nu mer än någonsin. Jag älskar mitt liv just nu, jag är lycklig och jag har världens bästa familj. Jag har inget behov av o resa sådär som alla säger att man ska göra innan man får barn, såklart jag vill ut o se världen men det kan jag göra med barn också!! Livet är absolut inte över för att man får en liten o ta hand om, tvärtom, det ger så mkt tillbaka, så mkt värme och kärlek så ni anar inte.

Jag är less på att folk ska tycka så mycket, det är väl mitt val o mitt liv?
Sen är det mest människor som inte ens har nått förhållande som klagar...Blir lessen och irriterad och vi ska inte ens prata om argheten som ligger o gror när det kommer på tal, då snetänder jag direkt!
Vi var redo för barn o nu har vi ett, o jag kan fortfarande göra det jag vill, det krävs bara lite mera planering och tid men det är absolut inga problem för mig eller Fredrik, det är mest problem för andra tror jag!
Det stör mig och jag skulle kunna skriva en hel uppsatts om det men slutar här..

Så kom ihåg, livet leker just nu för mig och jag kan göra allt som jag gjorde förut och livet har precis börjat!!


Kommentarer
Helen

...och SÅ unga är ni inte! Helt normal ålder!



Upprörd!>:/

2011-01-05 @ 13:45:17 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria & Saga

jaa men folk fattar ju inte.. blir bara så irriterad på folks åsikter HELA tiden..

2011-01-05 @ 14:21:27
Marlie

Ush och fy! Strunta i dom! Folk utan barn vet inte hur bra det är att ha dom, oavsett hur gammal man är :)

2011-01-05 @ 15:32:30 | http://Marliie.bloggplatsen.se
Maria & Saga

Precis, där håller jag med dig till fullo!! skulle ju inte kunna tänka mig ett liv utan Saga nu :) <3



Usch på dom människorn, dom vet inte vad dom går miste om heller..

2011-01-05 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback