Älskade Tummen..

Kan ni gissa vad jag har gjort idag?
Jooo, nämligen tvättat, oj det var ovanligt. Suck, det suger ju en aning att korgen aldrig får vara tom men men sånt är livet (: Kunde ju ha varit värre.

Annars så vakna skruttan runt 10 imorse och har varit vaken sen dess, förstår inte hur hon ena dagen kan sova sig igenom dygnets alla timmar, till att nästa dag sova 2 av dygnets timmar.. Min skruttfia.
Men hon är mer o mer vaken för varje dag som går och jag klagar inte, dom 2 första veckorna sov hon jämt kändes det som, vakna till när det var dags för mat eller blöjbyte, berodde mkt på gulsoten också men nu när det är helt väck så är hon pigg och glad! Min lilla sessa.

Hon har upptäckt speglen också haha, sicken min hon fick när hon såg sig själv eller vad hon reagera på, såg nästan livrdädd och förvånad ut och sen börja hon "prata" lite, gulliga sötunge.
Jag märker att det händet nått varje dag, leendet kommer mer o mer, hon har börjar "prata" mer när hon bara ligger o kikar runt och hon sover bättre på nätterna. Det går sakta men säkert framåt, eller sakta, tycker tiden har flygit iväg, hon är ju för sjutton 1 månad snart.. Skrämmande va fort det går.
Men det är så mysigt att följa utveckligen, känns underbart.

Har kikat runt lite på olika sängmobiler och har hittat en med Tummen såklart och är grymt sugen på den..
Hon vart så glad när hon såg mobilen över skötbordet på BVC så nu är det dags o köpa hem en sån



Ja tack (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback