Dagens..

Hejhopp

Hunnit med mkt idag, hade velat gjort med men nej.
Vart inget babycafé idag heller, Saga har varit snorig ocn nysig hela natten o morgonen, kanske inte så populärt då att drar dit o smitta med massa baciller. Nej, vi får hoppas vi kommer iväg nästa onsdag, nästan ett måste!

Så idag har jag istället storstädad, oj herregud vad det behövdes.
Tvättat men det är ju som alltid, jävla korg att alltid bli full.
Och en kort promenad för att få lite frisk luft, så skönt (:

Ikväll blir det äntligen start för mig på Friskis och Emma ska med, hihi ska bli mys, skönt o va 2 så man kan peppa varandra, känner mig halvpeppad men väl där så vet jag att det kommer bli kul, jobbigt men kul!
HM träningskläderna fanns ju inte så har inte riktigt bestämmt vad som får bli tillfälliga träningskläder , måste ut o shoppa lite snygga kläder nåndag!!

O idag blir min lillfia hela 2 månader, fina underbara skrutt Saga!
Vart har tiden tatt vägen? Det är galet, redan 2 månader. Jaa, det går för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback