Bäbismys..

Imorse när kl pep så trodde jag nästan att det var ett skämt, jag hoppades på att jag drömde.
Men icke! Det var bara o knata upp det, matdags för Saga, hon somna om igen och jag hann med en dusch, så skönt men tror aldrig jag har duschat så fort o hela mitt liv.. Fick för mig att hon låg o skrek hela tiden men så fort jag stängde av duschen för o lyssna var det ju tvärtyst, ljudet av Saga skrik sitter nog i ;p

Packa bäbisväskan full med div. grejjer som måste med, köpte en ny väska i helgen (: Bilder kommer!
Packa in oss i bilen o iväg till kyrkstugan i Örsa, babycafé! Jag hade fått fel tid, eller det stor fel tid på fb sidan så vi han knappt vara med 1 timme, lite småtråkigt då Saga verkligen trivdes, hon log, prata o sparka runt där på mattan, min sötskrutt och det var även kul att träffa andra bäbisar och mammor! Härligt gäng, tror jag (:
Det kändes iallafall bra idag, första intrycket är viktigt men det kommer nog bli kul, ska dit igen på onsdag o denna gång i tid så vi hinner vara där en stund.

En hit med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback