Julafton 2011..

En fantastik julafton på alla sätt.
Kunde inte bli bättre, fick vara med dom bästa och fira, familj och släkt.
Äta god mat så jag är fasiken fortfarande mätt, haha! Men mums.

Kalle på tv och en jättefin gran.
Mys hela dagen, kramar och skåla.
Lugn och skratt, precis som det ska va.

Och som pricken över iet, alla klappar, oj vad mycket Saga har fått, hon blir så bortskämd, lillfia.
Allt ifrån en stor byggklossvagn, hon älskar byggklossar, duplo lego i olika gubbar och bilar bl.a. en toksöt Hello Kitty :) En jättefin speldosa, massor med leksaker såsom en docka, popup grej med djur, en liten hund mm.
Och min mormor hade stickat jättefina kläder till dockan, så himla sött.

Sen fick hon mugg, bestick och en en barbie tandborste :) Och lite annat fint och bra att ha saker!
Vi fick presentkort på en upplevelse, biobiljetter, bok, handskar, en helsöt korg med massor av godis, mums.
Pengar till en åkpåse till vagnen, ska förhoppningsvis hitta en på tisdag då vi åker på rean :)

Tack för alla fina klappar, tack tack.
Tack för en magisk mysig dag/kväll, massor med mys och jag är så nöjd och glad, så trist att dagen går för fort bara men dom sagt, då har man väl det bra?

Idag ska vi fira lite jul med Fs familj, imorn middag med min sida igen och på tisdag ska vi på rea, kulkul!!

<3


Kommentarer
sara

fin blogg du har!

2011-12-25 @ 19:31:17 | http://smuls.blogg.se/
FIA

så fin och rosa blogg du har! :D

2011-12-25 @ 22:15:26 | http://day.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback