Hennes utveckling..

Här går det undan i en väldig fart!
Jag älskar att se min dotters utveckling och allt hon upptäcker och lär sig.
Hon har blivit så stor på sista tiden, hon har blivit en liten individ med massor av känslor, humör och prat!

Hon vet vad hon vill, vart hon vill komma och vad vi ska göra för henne, hon har ett himla humör vissa dagar och jag blir lika fascinerad varje gång hon lär sig något nytt.

Hon kan visa vart;
Lampan sitter
Magen sitter
Näsan sitter
Blöjan sitter
Foten sitter

Hon kan visa vem mamma/pappa är
Hon kan visa vem mormor/morfar är

Hon vinkar till allt och alla..
Hon kan säga mamma och baba
Titta är även ett kul ord

Hon älskar nästan all mat men Marie kex och rån är godast

Hon tar sig fram överallt, men bara krypandes än så länge, hon kan klättra upp själv i soffan och själv komma in i skafferiet och röja..

Hon kan allt och lite till och lär sig nya saker varje dag! Jag blir lika stolt varje gång hon visar vad hon kan, jag är så glad och lycklig över att få dela allt detta med min fina tjej! Älskade unge.

Hela hjärtat är fyllt med kärlek till denna lilla fina underbara tjej.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback