Från mobilen..

Uppdaterat nästan aldrig via datorn längre, använder den knappt heller..
Ajfånen har ju liksom allt och den är mycket smidigare att sitta vid!!

Ja men det var ju inte det jag skulle skriva :)

Idag har det varit en toppen fredag!
Först var vi ner till Kerstin och tog Sagas 1 års fotograferingen :)
Lillfia var så duktig bland all rekvisita såsom paket och ballonger men sen vart det lite för mycket tyckte hon och hennes humör sprack lika fort som ballongerna..
Gick därifrån och hon somna på 2 röda, min fina tjej, vi ska tillbaka på måndag och titta på alla kort, hoppas det vart några bra :)

Fika, fest mat och massor med mys.
Paketöppning och födelsedags sång.
Grattis annonser i Ena tidningen och kort på posten!!
En helt perfekt 1 årsdag, det hopas jag lillfia med tycker!!

Hon fick även sitt första paket idag, en leklåda från Brio, ni vet, en sån man ska lägga ner rätt form i rätt hål! Den vart omtyckt och godkänd direkt, efter lite lek med presentpappret då! Skrutt!!
Imorn får hon resten av paketen.

Nu ska vi fortsätta mysa!
Underbara dag.

Älskar min familj.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback