Det här med ledighet..

En lugn dag på alla sätt.
Vi kom äntligen ut på promenad, välbehövligt :)
Igår satt vi inne heeela dagen pga vädret, sämsta skiten.

Imorn blir det mysmys med fina mormor.
På lördag kanske det blir en sväng till Sthlm (beror på vädret) pappa ska springa midnattsloppet.
På söndag, låter den vara oskriven så länge.
Nästa vecka är det lite planerat och på lördag (nästa) så blir det kräftskiva, MUMS.

Augusti lider mot sitt slut, så även min mammaledighet, ÅNGEST med stort Å.
Jag vill inte. Jag vill vara hemma mer, se min lillstrumpa och hennes utveckling.
Vara där, vara nära, vara med. Åh, det suger verkligen, jag hatar det.
Tårarna kommer varje gång jag tänker på't, suck.
Det ska bli mysigt att Fredrik kommer vara hemma en längre stund med henne men det är jobbigt ändå.
Jag vill att han ska ta ut sina dagar, jag vill att dom ska få tid ihop men åh, det känns prutt.

Usch, vill ju vara hemma jag med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback