Utveckling..

Sagafisen har upptäckt att hon även har fötter, helkul att leka med.
Får se hur lång tid det tar innan hon smakar på dom också ;D
Min fina lilla tjej, det är så kul att se henne utvecklas för varje dag, vecka, månad.



3 månader och..
Jollrar hela tiden, varje dag och HÖGT
Ler och skrattar (smälter lite varje gång hon får till ett tok skratt, underbart att höra)
Upptäcker sina händer och fötter mer och mer
Är superstadig i nacken och kan lyfta överkroppen högt i magläge
Suger på tummen men helst hela handen
Är super stark i benen
Vill vara med överallt hela tiden
Vill inte ligga ner längre
Blir arg när vi försvinner ut ur rummet
Undersöker allt hon får tag i, både med ögon och mun
Älskar sin lilla älg (även sitt babygym) som hon typ attackerar varje gång hon får syn på
Har lärt sig att själv rycka tag i speldosan och få den att spela
mm..

Min fina lilla tjej, min underbara Saga.
Mammas tjej

Jag blir varm i hela kroppen när hon upptäcker nånting nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback