Långfredag..

Igår var våra föräldrar, syskon och min fina mormor över på påskmiddag.
Vi dukade upp en stor buffé med allt ifrån rostbiff, skinka, kalkon, räkor, sallader och såser, så gott.
Men oj vad mätt jag vart! Usch, sen vart det lite gott till efterrätt.
Vi pratade, skrattade och hade en jättetrevlig kväll, fick påskägg med massor med fint!

En kanonkväll med andra ord.

Idag for vi en sväng och kikade in nya Ikea i Västerås, oj vad stort, kommer ta lite tid innan man vänjer sig men det ska nog gå bra, gillade dock förra Ikea bättre men men. Hittade lite smått och gott som ska inhandlas på onsdag då jag ska dit med underbara mormor. (:

Var in en sväng på Coop och skulle kika nån bra film att köpa hem, hade då twilight som "veckans film" erbjudande, okej tänkte jag, 39:- är den väl värd? OM den va!!
Fysjutton va bra film, varför har vi inte sett dom tidigare?? Åh, den var så grymt bra, så nu har jag klickat hem dom 2 andra och även nya Harry Potter + en till, 4 filmer för 168:- Det kallar vi kap!
Skulle kunna skriva ett helt inlägg om twilight filmen men det får räcka med att jag säger att jag är helt såld, det blir ju bara bättre när man får dreggla lite över skådespelarna.. Mumma.

Nej, film nr 2 var det.
Gamer.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Imorn blir det marknad en vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback