Fullerö och flytt..

Åh, det har varit en kanondag idag med MASSOR med shopping och mysgos med världens bästa mamma och mormor och lillfia såklart. (: Bilder kommer upp nästa vecka av det inhandlade.
Alltifrån väggord, vimplar, ljusslingor, klädhängare, skålar och kläder. Så himla mkt fint o jag är så nöjd.
Hade kunnat shoppa upp hela affären, hade ju fått in så jättemkt fint, blir ett besök dit igen, väldigt snart.

Sen har jag gått igenom massor med kartongen med bebiskläder och leksaker från när jag och min bror var småpluttar och det fanns väldigt mkt som fick åka med hem (: Gos, nu ska jag bara gå igenom massa andra kartonger med docksaker mm men det får bli nästa gång. Kanon säger jag bara!

Igår var vi även och kikade på en lägenhet och vi stod som nr 3 på den.
Mindre än den vi har idag men så himla fräsch, fin och snygg (kan en lägenhet va snygg?)
Men jag fastna för den DIREKT!! Åhm, den ville jag verkligen ha!!

Åh vet du vad???

IDAG FICK VI DEN :D Trodde aldrig, aldrig, att vi skulle få den, så idag är jag så jäkla glad och lycklig över det, känns så kul och bra.
Kommer dock inte få tillgång till den förens 1 juli, känns som en evighet men ååh, jag är så glad över att vi fick den!! Ska bli kul att flytta, mer centralt, nyare lägenhet, TOPPEN känns det, underbart.
Så nu vill jag bara ut och shoppa loss lite nya möbler och massa heminredning jag vill ha!!

Låt det bli sommar och juli nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback