Fina fina dag..

Åh, jag vill fylla min garderob med massor av nya kläder och skor.
Är på god väg men vill ha allt nytt, vill även ha en ny, smalare kropp, det är på G men vill ha resultat NU.

Har precis kommit hem från en långpromenad, så grymt skönt när man kan gå ut nu utan att frysa, att man kan njuta av värmen så här, redan i april, åh, jag älskar livet nu, jag älskar att leva när det är så här!!
MYSMYSMYS, kan inte bli bättre. Underbart!!!!

Idag har vi haft en toppendag i Örsundsbro med mamma o pappa, ätit gott, pratat och bara varit, så underbart att komma ut till dom, slippa stan och all stress, gos.
Passade även på att tvätta och städa bilen, fräsch, som ny (:

Imorn börjar "vardagen" igen, jag o lillafia ska till BVC på 4,5 mån koll och älsken ska jobba, usch, vill inte.
Det är så mysigt att få vara hemma så här en längre tid, jag älskar't.
Men det är bara 4 dagar till helg, då ska vi fira 2 år som förlovade, gosigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback