Ett besök på IKEA Västerås..

Idag tog Saga sovmorgon till 8, vart vädligt förvånad när vi vaknade och snegla på klockan.
Men jag klagar inte (: Så skönt så. Sen var det full fart, mat, blöj och klädbyte, la oss i soffan en stund och gosade, kikade tv och åt lite frukost.
Packa ihop alla grejjer, inte bara en sak, hämta mormor och sen till Ikea en sväng.

Hittade massor med grejjer jag gärna skulle kunna köpa till nya boendet men det får bli lite senare.
Fick i alla fall med mig lite smått och gott hem som
Sängmobil till Sagabus
Stol till lillfisan, hon trivdes jättebra sittandes med oss, det var ju helskoj att få sitta lika högt upp som oss.
Tavellister (måste köpa fler)
Och sen lite annat som behövdes.

En toppendag med min fina, underbara mormor.
Sen åt vi god mat och pratade i flera timmar, åh, jag älskar dig, åh jag älskar ditt sällskap.

Hämtade även ut paketet med gungkatten, åh, den är ju så jäkla fin/söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback