En helg på Östermalm..

Härliga underbara helg, ville inte alls åka hem igår.
Vi hade det verkligen toppen i Sthlm.
Vi bodde på ett fint och mysigt hotell på Östermalm, vi har bott där förut och kommer definitivt åka dit igen och det ligger bara 20 min från stan, inte ens det?
Vi strosa runt, åt gott och shoppa lite såklart!! Såg kändisar och söp in solens vama strålar.

Rådde omvarandra som familj och hade det bara så bra man kan ha, hitta en toksöt liten butik med kläder till Saga, kunde ha köpt hela affären, åh den gillade jag som sjutton MEN det var så dyrt så det inte va sant.. Shit.

På kvällen skulle vi äta ute men restaurangen vi gick till va full hela kvällen, så vi köpte med oss massa gott till rummet istället, som färska räkor, ostar, rostbiff mm, så mätt!! Men tokgott.
Saga somnade gott och vi la oss och kikade lite film och mumsa jordgubbar, åh jag ville bara stanna tiden.

Tack älskling för en kanon helg, för allt fint du gav mig, för att du finns för mig.
För att du är min! Du & Saga är mitt allt, MIN familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback