BVC..

Saga sover för första gången idag sen kl 9!! Gullunge.
Har så svårt att komma till ro när det finns så mkt annat som händer, man kan ju faktiskt missa nått om man råkar somna, skandal!

Min lilla älskling.

Idag var det ett nytt BVC besök och Saga följer alla kurvor så bra och hon är även inne i en tillväxtperiod, i både vikt & längd! Det hade ökat ganska så bra sen sist, min fina lilla tjej, växer och står i!

Nästa vecka blir det återbesök och 4.5 månader koll men Linda sa att hon redan kan allt som dom tittar och att hon även är tidig i utveckligen, då vart jag så glad, det kändes så kul att höra!! Min fina Saga!

Nej, nu ska vi packa ihop oss och åka & storhandla tills på torsdag, då blir det påskmiddag för våra familjer här hemma (:
Myspys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback