Plugg pepp.

Har suttit o pluggat sen 10 imorse, det börjar bli lite grötigt i skallen och även i ögonen.
Det är en superintressant kurs men jag förstår inte varför vi får så lite tid på oss att göra den, vi ska först göra typ 100 frågor och sen inlämningsuppgifter på det, dom kunde inte ha tagit till en vecka?
Nej, nu ska man svettas..
Men det är väl bara bita ihop och se glad ut, fick svar på provet idag, oj oj oj säger jag bara, trodde verkligen inte på så bra slutbetyg, trodde inte på så bra betyg överhuvudtaget men jag är superglad o jättenöjd!!
Nu är det bara att börja ladda inför nästa prov, innan det ska jag försöka få iväg denna veckas inämningsuppg.

Ikväll blir det onsdagsmys i soffan, vi har beställt massa filmer från cdon som kom med posten nyss, så ikväll ska vi ha mys, även lyxa till det lite extra för att jag fick så bra betyg och att jag är så bra med pluggandet, bara det är ju en sak att kunna unna sig lite extra ibland, lite peppning på vägen, så man har nått att se fram emot.

Nej, boken och uppgifterna saknar mig så nu blir det att återgå till pluggandet till älsk kommer hem.
Får dock lite ångest att sitta inne en sån vacker höstdag men det är ju kaaaaallt ute, får skylla på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback