Plugg, prov o bilbyte.

Har prov imorn o lite ångest, känns som jag kan öva mera men jag tycker ändå inte om att läsa för mkt, då blir det bara pannkaka i skallen men jag hoppas provet går bra, det sattsar jag ju på iallafall. Får se imorn hur det känns, satt 2 timmar på bibblan o plugga, så skönt, avkopplande, fick mer gjort där än hemma, så nu blir det min nya "plugglokal". Det finns liksom ingen tv eller dator som tar min tid, där finns bara min block o uppgifterna som ska göras och det är så skönt, äntligen har jag hittat en pluggform som passar.

Så ikväll blir det mera läs och plugg, gå igenom det sista inför imorn, så det sista sitter.

I helgen böt vi bil också, så nu hoppas jag verkligen att denna ska funka och att vi kan känna oss säkra med den, slippa massor med fel och utgifter! Det vart en peugeot 307, en bra bil, stor och rymlig, en familjebil och det passar ju utmärkt nu!! Vi är nöjda med den hittills och den går bra! Lite ballt med panoramatak också ;)
Så snälla, håll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback