IKEA.

Mysdag med mormor med massa shopping och god mat..
En sväng på Ikea och övriga affärer i Hälla, kom hem med massor! Fick detta bord av mormor o det passar verkligen tokbra, vart perfekt och jag är supernöjd. Dom små ljushållarna fick också följa med hem.
Nu fattas bara 2,3 korgar som ska stå under som förvaring, som finns på Åhléns.

Fick även med mig hem kuddar, en bok, en supersöt lampa, snygga förvaringslådor, ljus o lite annat smått o gott
Det blir snart en vända till dit o då ska det shoppas hem lite annat som hemmet måste ha!




Jag är nöjd med dagens fina och behövliga inköp och tackar världens bästa mormor för det perfekta bordet.
Nu blir det kexchoklad o halv åtta hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback